Ieder mens heeft een verhaal, dat geldt ook voor ieder bedrijf of organisatie. Maar hoe geef je dit verhaal zo vorm dat het mensen raakt?
Het verhaal vormen
Ik verdiep mij in de visie en missie van uw organisatie. Ik houd de organisatiedoelen in het vizier, verzamel verhalen binnen en buiten de organisatie en vind er de juiste woorden en beelden bij.
Zo vormt zich een goed en helder verhaal dat u kunt gebruiken als basis voor alle communicatie. Heeft u al een goed verhaal? Dan pas ik mijn schrijfstijl daar op aan.
Woorden vinden
Met veertien jaar ervaring in het tekstschrijven, pas ik bij iedere vorm de juiste stijl en techniek toe. Ik houd de doelgroepen in het oog en natuurlijk het communicatiemiddel: persbericht, folder, jaarverslag of blog. Mijn schrijfstijl is duidelijk en persoonlijk.
Ik lever voor de afgesproken deadline teksten aan waarmee u verder kunt. Zo nodig kan ik, in samenwerking met uw ontwerpbureau of vormgever, het hele proces naar het eindproduct begeleiden.
Het verhaal delen
Welke communicatiemiddelen zet u in om uw doelgroepen te bereiken? Hoe versterken deze middelen elkaar? Hoe wil u uw doelgroep binden? Ik denk zo gewenst ook mee met het communicatieplan en de contentstrategie.